Szanowni Państwo,
Zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu Tarcza Finansowa PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa dokumentów potwierdzających, iż osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
− informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z KRS;
lub
− wyciąg z CEiIDG;
lub
− Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z KRS lub Pełnomocnictwo i wyciąg z CEiIDG;
lub
− Oświadczenie.
Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu i są dostępne do pobrania ze strony Funduszu:https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf
(wzór pełnomocnictwa – str. 62, wzór oświadczenia – str. 64)
Dokumenty należy złożyć w Banku osobiście lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31.12.2020r. W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie przez Fundusz Umowy.
W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.
Z poważaniem
Bank Spółdzielczy w Strykowie